Hotel przy sąsiedztwie Łazienek Królewskich nie mógłby być lepiej położony. Ośmiokondygnacyjny budynek oferuje obecnie 251 pokoi i apartamentów oraz rozbudowane zaplecze konferencyjne z 11 salami oraz gastronomiczne z salą balową na 450 osób. PHN posiada 75 proc. udziałów w hotelu, pozostałe 25 proc. należy do PHH.
Co się zmieni? Planowana inwestycja obejmie kompleksowy zakres prac projektowych, budowlanych, montażowych i aranżacyjnych. Hotel zyska nowoczesny charakter dzięki wykonaniu nowych aranżacji wnętrz, modernizacji instalacji oraz wymianie wyposażenia. Wszystko po to, by utrzymać pięciogwiazdkowy status i dostosować obiekt – wraz z jego centrum sportowym z basenem i garażem podziemnym – do najwyższych standardów marki JW Marriott, znanej z elegancji i wyjątkowej obsługi.
To będzie powrót hotelu do międzynarodowej sieci po długiej przerwie. Hotel, który został otwarty w 2002 roku, przez lata działał pod marką Hyatt, ale w 2014 r. współpracę przerwano. Włoski właściciel próbował prowadzić obiekt samodzielnie pod nazwą Regent, ale popadł w kłopoty i ogłosił upadłość. W 2020 r. PHN i PHH wydzierżawiły obiekt od syndyka, a rok później przejęły go za 130,5 mln zł.
Jak mówi prezes Polskiego Holdingu Nieruchomości Wiesław Malicki: „To wyjątkowa okazja, aby połączyć doświadczenie i know-how obu spółek”. Efekt ma być imponujący – hotel stanie się niedoścignionym wzorem nowoczesnego luksusu w stolicy.
JW Marriott to marka dla najbardziej wymagających podróżnych, gdzie luksus oznacza nie tylko najwyższy standard, ale także poczucie równowagi i autentyczności. To jedna z kilku luksusowych marek (obok Ritz-Carlton) należących do giganta hotelowego Marriott International, który obejmuje blisko 8000 hoteli i prawie półtora miliona pokojów na całym świecie. Nazwa JW wzięła się od inicjałów założyciela całej sieci – Johna Willarda Marriotta.
Sieć JW Marriott liczy ponad 100 hoteli rozmieszczonych we wszystkich zakątkach świata. Po modernizacji warszawski obiekt dołączy do tego prestiżowego grona, wzmacniając pozycję Marriott International w Polsce, gdzie już funkcjonuje 23 obiekty różnych marek koncernu – od Sheraton i Renaissance Hotels po Courtyard by Marriott.
Warto przypomnieć, że kilka miesięcy temu pisaliśmy o powstawaniu w Krakowie innego hotelu marki JW Marriott. To pokazuje, jak dynamicznie rozwija się ta luksusowa marka na polskim rynku.
Grafika: Adrian Grycuk – Praca własna, CC BY-SA 3.0 pl,
https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=80162875
Komentarze
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.