Domowy posiłek
To, co wyróżnia produkty Firepot na tle innych marek to sposób przygotowywania swoich dań. Gdzie większość producentów suszy pojedyncze składniki, a następnie je miesza, Firepot najpierw przygotowuje potrawy, wolno je gotując i przyprawiając, a następnie suszy cały posiłek, porcjuje i pakuje. Dzięki takiemu przygotowaniu możemy być pewni, że po uwodnieniu połączone harmonijnie smaki spowodują, że w najdzikszym miejscu poczujemy się jak w domu.
Firma przygotowała szeroką gamę posiłków, również tych bezmięsnych. To ukłon nie tylko w stronę tych, którzy mięsa nie jedzą, ale zmniejszając produkcję mięsa, zmniejszamy ilość wyprodukowanego Co2 oraz zużycie wody.
Kolejnym wyróżnieniem na tle konkurencji jest wykorzystanie tylko naturalnych składników, bez sztucznych dodatków, czy poprawiaczy i wzmacniaczy smaku. W składzie również nie znajdziemy konserwantów.
Firma nie używa oleju palmowego, zastępuje go olejem rzepakowym oraz oliwą z oliwek.
W ofercie Firepod znajdziemy śniadania (125g), dania mięsne i vege (135g) oraz powiększone porcje XL (200g). Ich kaloryczność to odpowiednio 500-635 kcal, a porcje XL 800-94- kcal.
W zgodzie z naturą
Firepod stara się korzystać z lokalnych produktów, które są pozyskiwane z nieodległych farm. Przekłada się to na skrócenie łańcucha dostaw, a co za tym idzie zmniejszenie śladu węglowego. Dodatkowo dania suszone są za pomocą ciepłego powietrza, które pozytywnie wpływa na walory smakowe i zmniejsza ilość zużytej energii. Urządzenia emitują o 70% mniej ciepła niż konkurencyjne maszyny, a ich testy i rozwój trwał ponad 4 lata.
Dziś 22 suszarnie pracują 24 godziny na dobę, 6 dni w tygodniu. Części metalowe suszarek pochodzą z lokalnej fabryki.
Przepisy skonstruowane są w taki sposób, by powstawała jak najmniejsza ilość odpadów, a niewielkie pozostałości są oczywiście kompostowane. Nawet wypracowane z dostawcami przejście na większe opakowania pozwoliło zminimalizować ilość odpadów poprodukcyjnych.
Biorąc pod uwagę powyższe, Firepod jest bardzo ciekawym i konkurencyjnym produktem na naszym rynku nie tylko ze względu na spory wybór pożywnych i naturalnych dań, ale też przez dbałość o środowisko naturalne i świadomość ekologiczną.
Dystrybutorem marki Firepod jest firma CragSport.
Komentarze
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.