Nowy Garmin Descent G2 to urządzenie przeznaczone do działania pod wodą. Bezproblemowo działa nawet po zanurzaniu się na 100 metrów, a spory wyświetlacz o średnicy 1,2 cala (ok 30,5 mm) wykonany w technologii AMOLED ułatwia odczytywanie informacji nawet na sporej głębokości.
Oprócz tego Descent G2 wyposażony jest też kompas nurkowy i nowe tryby nurkowania (systemy jedno- i wielogazowe, oddycharka). Wbudowano w niego też opcje umożliwiające łatwiejszy dostęp do danych pod wodą. Mamy też możliwość skonfigurowania najważniejszych alertów tak by działały dźwiękowo lub dotykowo.
Dodatkowo, oczywiście, Descent G2 ma też szeroki wachlarz bardziej „powierzchniowych” funkcji: integrację z telefonem, płatności poprzez Garmin Pay, funkcje treningowe, możliwość odbierania wiadomości e-mail i SMS oraz innych powiadomień.

Bateria, zdaniem producenta, wytrzymuje do 10 dni w trybie tradycyjnym i do 27 godzin w trybie podwodnym. Warto tu też zauważyć, że części smartwatcha wykonane są plastiku odzyskanego z oceanu. Zegarek dostępny jest w oficjalnym sklepie producenta za nieco ponad 3000 złotych.
Garmin to amerykańska firma powstała w 1989 roku. Produkuje ona systemy GPS i sprzęt dla rynku powietrznego, samochodowego i morskiego. Najbardziej znana jest jednak ze względu na swoje smartwatche przeznaczone dla ludzi prowadzących aktywny tryb życia. Zajdziemy tu modele odpowiednie dla między innymi biegaczy (linia Forerunner), podróżników (seria Instinct), sportowców (linia Fenix), czy właśnie miłośników nurkowania (seria Descent).
Komentarze
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.