Marka AKU i sklep 8a rozpoczynają akcję, w ramach której będzie można wygrać voucher na wybrany przez siebie model butów. Akcja będzie miała kilka edycji, a pierwsza odbędzie się już jutro – 16 maja. Właśnie wtedy o godzinie 17:00 na facebookowym profilu @AKU_Polska pojawi się nazwa wybranego szczytu. Aby wziąć udział w konkursie wystarczy w komentarzu pod postem opublikować swoje zdjęcie z danego szczytu oraz oznaczyć 2 osoby, która potwierdzi akcję górską. Wygrywa 10 pierwszy osób, które zostawią komentarz. Liczy się czas!
Nawet jeśli nie załapiecie się do pierwszej dziesiątki, dalej warto opublikować swoje zdjęcie. Marka przewidziała jeszcze jedną nagrodę dla osoby, która we wszystkich kolejnych edycjach akcji opublikuje największą liczbę swoich zdjęć na szczycie. Gra jest warta świeczki, bo nagrodą będzie wycieczka w Dolomity do fabryki AKU.
Aby ułatwić przygotowanie podręcznej biblioteki zdjęć, marka opublikowała listę wszystkich szczytów, które będą mogły zostać wytypowane w kolejnych edycjach akcji. Warto zawczasu sprawdzić, czy na nich byliście i czy macie odpowiednią dokumentację fotograficzną, by móc to potwierdzić. Koniecznie śledźcie profile na Social Mediach AKU_Polska, by nie przegapić żadnej informacji o konkursie. W wymarzony model butów AKU jest na wyciągnięcie ręki!
A Wy, który ze 100 szczytów AKU zdobyliście?
Partnerem akcji jest sklep 8a.pl
O producencie
AKU – renomowany włoski producent, specjalizujący się tworzeniu butów górskich, turystycznych oraz łączące charakter miejsko – outdoorowy. Historia założonej w 1955 roku firmy to wiele lat doświadczeń wynikających z tradycji ręcznej produkcji obuwia. Firma znana jest z tego, iż jako pierwsza na świecie wprowadziła innowacyjną metodę podklejania membrany GORE-TEX®, tworząc tym samym w pełni wodoodporne obuwie. Mimo czerpania z tradycji i bazowania na lokalnych kompenentach, AKU stawia na czynny rozwój i dąży do umacniania pozycji na kolejnych rynkach zbytu – również w Polsce. Aktualnie firma posiada dwie duże fabryki we Włoszech i w Rumunii, z których wypuszcza na ogólnoświatowy rynek ponad 200 tysięcy par butów rocznie. Co więcej, AKU jako pierwsza i jedyna dotąd firma w sektorze obuwia outdoorowego policzyła, zadeklarowała i certyfikowała oddziaływanie środowiskowe w kontekście produkcji flagowego modelu Bellamont Plus. Informacje pochodzące z obliczeń – przeprowadzonych zgodnie Międzynarodowym Systemem EPD® – ujawniły obszary największego wpływu i pozwoliły zmniejszyć skutki negatywnego oddziaływania produkcji na środowisko naturalne.
Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Komentarze
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.