Lyofood to marka polskiego pochodzenia, a ich produkty już od lat 90. służą alpinistom i outdoorowiczom. Dzisiaj te uznane w Europie produkty mają szansę trafić do wojskowych i myśliwych. Ich praca wymaga zaopatrzenia się w pełnowartościowe, zbilansowane posiłki na wyjście w teren, co wpisuje się w misję Lyofood.
Poniżej możecie obejrzeć relację z IWA 2024, w której Przemek opowiedział nam co nieco o produktach.
Przygotowane od podstaw
„From seeds to the final product. This is how we make our food” tak mówią czerwone ledy powieszone na stoisku Lyofood. Te słowa w pełni oddają filozofię marki. Kucharze przygotowują dania własnoręcznie, od podstaw, z pełnowartościowych i autentycznych składników. Dopiero po przygotowaniu posiłki są liofilizowane najnowocześniejszymi metodami, pakowane i gotowe, aby wyruszyć w drogę. Co ważne, w posiłkach nie ma żadnych konserwantów- sposób obróbki i pakowania powoduje, że dania są przydatne przez wiele lat od produkcji.
Liofilizowany gourmet uznany międzynarodowo
W katalogu produktów Lyofood znajdziemy tradycyjną kuchnię wielu kontynentów. Wśród nich są Indyjskie Tikka Masala z ryżem zielone curry, amerykański Mac & Cheese, węgierska zupa gulaszowa… A to tylko wycinek z szerokiego wyboru dań i produktów, których jest przeszło pięćdziesiąt w portfolio. Nie brakuje również liofilizowanych owoców w formie proszku, wieloskładnikowych smoothies, śniadań, napojów sportowych czy klasycznych zestawów ratunkowych o przedłużonej trwałości.
Uznana marka
Posiłki marki Lyofood zostały odznaczone odznaką Outdoor Editors’ Choice, najwyższą nagrodą przyznawaną raz do roku przez niemiecki Outdoor Magazin oraz The Gold OutDoor INDUSTRY AWARD 2013. Na blogu Lyo znajdziemy wiele relacji z wypraw, w których posiłki Lyofood odegrały sporą rolę.
Ofertę można wypróbować zamawiając produkty bezpośrednio ze strony marki: https://lyofood.pl/.
Komentarze
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.